Anneler Günü Hediyesi

| | | 6 Mayıs 2014 Salı Mustafa Hazırcı 0 yorum


Annelere En Güzel Hediyeler

Canımızdan çok sevdiğimiz annelerimiz her zaman hediyelerin en büyüğüne ve en güzeline layıklar. Onları hatırlamak için özel günleri beklemek gerçekten çok yanlış olur. Çünkü onlar için her gün Anneler Günü, onlara alacağımız her hediye Anneler Günü Hediyesi olacaktır. Bunun bilincinde olmalı ve sevgimizi bu şekilde annelerimize yansıtmalıyız. Elimizden ve yüreğimizden geldiğince onların yanında olmalı, onların kıymetini bilmeli ve hediye alırken bunları göz önünde bulundurmalıyız.

Bende sizler gibi anneme alacağım hediyeyi düşünüyorum. Çünkü her yıl mayıs ayının 2. haftası Anneler Günü olarak kutlanmaktadır. Bunu aylar öncesinde bilirim ve hediye almak için düşüncelere dalarım. Her üzüntümü ortak olan, sevincim de  benden çok mutlu olan canımdan çok sevdiğim annem için ne hediye alsam az kalır biliyorum. Ama onu en çok ne mutlu eder? Diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Varlığımdan çok onu hiç bir hediye mutlu etmez biliyorum. Ama ona kendimi hediye ederek bu özel günü kutlayamam :) 

Bu özel günün kutlanmasına çok az bir zaman kaldı. 11.05.2014 pazar günü o özel gün gelip çatacak ve ben yine onun mutlulukla bana sarılmasına sebep olacağım için şimdiden çok heyecanlıyım. Onun bir saniyelik gülümsemesi için bütün Anneler Günü Hediyeleri feda olsun! Hangimiz böyle düşünmüyoruz ki? Hangimiz onlara hediyelerin en güzelini almak istemiyoruz ki? Geçtiğimiz yıl onun için Oscar Ödülü almıştım :) Üzerinde "Yılın En Fedakâr Annesine" yazıyordu. Görünce hem çok şaşırmış hem de çok hüzünlenmişti. Oysa ben gülümsemesi için ona bu hediyeyi almıştım. İşte böyledir anneler, çok fazla mutluluk onları hep hüzünlendirir. Mutluluk gözyaşları annelerimizin göz pınarlarında pusu kurmuştur. Onları mutluluktan bile olsa ağlarken görmeye dayanamaz yüreğimiz. Biz annelerimizi en çok gülümserken görmek isteriz. İşte bu yüzden size Anneler Günü Hediyesi ne olabilir? Sorusunu yanıtlamaya çalışacağım. Belki sizinle aynı hediyeleri alır aynı gülümsemelere denk düşeriz. 

Anneler Günü Hediyesi Ne Olabilir?


Anneler Günü Hediyesi ne olabilir? Sorusu aslında oldukça kolay. Annemizi düşünerek aldığımız her şey bu özel günü taçlandıracak hediye olabilir. Ama unutmamamız gereken önemli bir nokta var. Oda; "Annemiz İçin En Büyük Hediye Biziz." Annemizi gururlandırmak, gerek yaptığımız işlerde, gerek başarılarımızda. Annelerimizi asla unutmamalı, onları dünde bırakmamalı, geleceğe başımızın üstünde taşımalıyız. 

Otantik Annelere Özel Gümüş Hediyeler

Uygun fiyata en özel hediyeyi almak istemeyen var mıdır? Elbette hepimiz bunu istiyoruz. Bende bunun için sizlere gümüş setlerden oluşan hediyelikleri tanıtmayı planlıyorum. Hem de Anneler Günü Hediyesi kategorisinden ürün aldığınız da "25 TL İndirim Kuponu" kazanabileceksiniz. Şahsen ben kazanmayı düşünüyorum :)

Otantik Gümüş Takı Seti


Mis kokulu otantikten vazgeçemeyen annelerimize tıpkı onlar gibi bir hediye. Otantik Papatya Beyaz Gümüş Takı Seti ile onların gözlerindeki parıltıyı görebilirsiniz. Eğer Anneler Günü Hediyeleri araştırıyorsanız ve anneniz otantik eşyalardan vazgeçemiyorsa bu hediyeye inanın bayılacaktır. Uygun fiyatıyla sizi de zorlamayacak olan bu hediyeyle anne sevginizi taçlandırabilirsiniz. Otantik annenize otantik hediye almaya ne dersiniz?

Otantik Zümrüt ve Yakut İle Bezenmiş Takı Seti


Otantik annelerimiz için bir diğer anneler günü hediyesi alternatifi ise Zümrüt ve Yakut taşları ile bezenen takı seti olabilir. Bir önceki hediye seçeneğimiz ile aynı fiyatta olan bu takı seti renkli yanıyla bir adım daha önce gibi görünüyor. Ama otantik hanımlara otantik takı seti alınır unutmayın... 

Rozlu Otantik Tek Taş Gümüş Set


Biraz daha pahalı ama biraz daha modern bir görünümle dikkat çeken bu set ise tek taşlar ile dikkat çekiyor. Annelerimize böyle güzel bir hediye alsak çok mu yani? Biraz daha pahalı dediğime bakmayın. Resmin üstüne tıklayıp ürünün en güncel fiyatını görebilirsiniz. Pahalıysa bir önceki ucuz ürüne göre pahalı :) 

0 yorum:

Araba Oyunları - 3D Oyunlar